Mes visada tikimės, kad „Magiškasis Triušis“ prekės atras savo vietą Jūsų namuose. Vis dėlto, jei atsitiktų kitaip:

 

 

Mažmeninės prekybos taisyklių 25 punkto nuostatomis, prekės, kurios vartotojui parduotos pagal vartojimo pirkimo–pardavimo nuotolines ar ne prekybos patalpose sudarytas sutartis, grąžinamos Civilinio kodekso 6.22810 ir 6.22811 straipsniuose nustatyta tvarka.

  1. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, Pirkėjo nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos t.y nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės.
  2. Tuo atveju jeigu grąžinama kokybiška prekė pirkėjui tenka, visos su prekės grąžinimu susijusios išlaidos t.y mokestis už prekės grąžinima per Omniva.lt sistemą išskaičiuojamas iš grąžinamos sumos.
  3. Pardavėjas ne vėliau nei per 14 nuo tinkamai grąžinamų Prekių gavimo grąžina Pirkėjui visus jo sumokėtus pinigus už Prekę pagal (Sąlygos ir taisyklės 8.6 punktą). Pinigai Pirkėjui yra grąžinami į Pirkėjo sąskaitą banke.
  4. Jeigu už prekę Pirkėjas mokėjo dovanų kuponu, tai grąžinamas kuponas ir kita papildomai sumokėta suma (jei ji buvo sumokėta). Dovanų kuponas į pinigus nėra keičiamas.

Norėdami grąžinti prekę susisiekite su mumis el.paštu: info@magiskasistriusis.lt, Facebook/Instagram paskyrose arba telefonu +37064765011 ir mes visada pasistengsime padėti, nes klientai yra mūsų prioritetas.

Prekes patogiai galite grąžinti užpildę prekių grąžinimo formą OMNIVA.LT sistemoje, paspauskite: Grąžinimo forma

Prekių gamyklinė garantija

Pagal LR įstatymus prekėms taikoma 2 metų garantija, išskyrus greitai susidėvinčias dalis kurioms taikoma 2 mėnesių grantija.

Kada netaikoma kokybės garantija?

  • esant mechaniniam pažeidimui (pvz. nutraukti dirželiai, raišteliai ar kitos dekoracijos; vientisos medžiagos suplėšymas, tekstilės pažeidimai ir kt.)
  • esant natūraliam nusidėvėjimui (išvaizdos pakitimai, atsiradę dėl natūralaus naudojimo; išblukusi spalva ir kt.)
  • esant pokyčiams, atsiradusiems dėl netinkamos priežiūros (spalvos pokyčiai,natūralių medžiagų struktūros pakitimas ir kt.)
  •  kombinezonų gumytėms dėl per didelio įtempimo.

 

 

„Prašymą/skundą dėl mūsų interneto svetainėje įsigytos prekės galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainė www.vvtat.lt), taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr“.

 

Daugiau informacijos rasite Valstybinės Vartotojų Teisių Apsaugos Tarnybos interneto puslapyje: https://www.vvtat.lt/